Op weg naar Colombo/Sri Lanka

26 maart 2020

De beelden op BBC maken de pandemie in de hele wereld duidelijk hoe ernstig de situatie is. De berichten die Michiel ons stuurt lezen wij en anderen met interesse  🌎 voorlopig zijn we hier veilig. Morgen om 6.00 u zullen we in Colombo zijn om ⛽️ brandstof te tanken. 23/3 om 6 u naar Tai Chi en daarna koffie en ontbijt met Sip en Marina. Het duurde lang voor we de haven in mochten. Dat maakte me wel onrustig. Nu al weer 3 d verder het is geweldig hoe we hier welvaren! Mijn mooie turquise badpad is stuk en verkleurd. Marine duwde mij een badpak in mijn handen in de eetzaal! Zo aardig en ga nu weer iedere dag aquarobic doen. Gisteren hadden we een Indiase lunch en bediening in bijpassende kleding. Om 22.00 u was er bollywood en er werd gedanst en dan realiseer je je dat dit over de gehele wereld niet meer mag! 26/3 ik hoorde bij het zwemmen dat de Vasco da Gama niet Australië binnen mag en ligt voor anker bij eiland zij hebben ons hun voedsel gegeven.