Airlie Beach Great Barrièrerif en zeedag

1 maart 2020 - Airlie Beach, Australië

Het was erg heet 🥵 36’ toch 7 km gelopen onder paraplu samen met Yvonne onze Ned.Gastvrouw en haar man Johan heerlijk genoten ginger beer  met ijs. We dachten dat het een eiland was maar het is het vaste land Australië. Wordt gewaarschuwd voor giftige kwallen. Nu varen we langs Great Barrièrerif. Bericht van Fiffie en Wim op hun trip in NZ heeft zij haar enkel 😭 gebroken. Het houdt niet op met de nare berichten . Tijdens diner we zitten aan met 10 p. Kwam man naar me toe die dacht Dat ik zijn vrouw was bleek dat hij aan het dementeren is er zijn er meer ook zoon met moedrr zo lief. Vanmorgen 6.30 u Tai Chi 1,5 u, daarna aquarobic, ontbijt en daarna yoga. Nu relaxen met muziek en boek 📚 Er zijn hier ook kakkerlakken brrr.

Facetime gesprek met Michiel werd onderbroken door mededeling van de kapitein dat we een andere koers gaan varen: Morgen Yorkeys Knob, 3 zeed., Darwin, 3 zeed., Benoa Bali, Lombok, 1 zeed., Surabaya, Semarang, Jakarta, 3 zeed., Kota Kinabalu Sabah, 2 zeed., Nha Trang, 1 zeed., Chan May, 1 zeed., Ha long for Han Hanch, 2 zeed., Phu My for Ho chi min city, 1 zeed., Ko Samui, Bangkok, 2 zeed., Singapore.