Yorken knob + 3 zeedagen

5 maart 2020 - Darwin, Australië

Met Coby en EP in taxi naar Crains dan catamaran geboekt naar green Island vandaar met glasboot. Prachtige vissen en koraa enl zeekomkommers gezien zie video. Het  toerisme heeft flinke klap gekregen vanwege coronavirus. Geen chinezen en Japanners in sector werken ze 2 d p.w. Korter. Nu we er met onze neus opzitten zien we dat er veel schade wordt aangebracht door die vele toeristen. Nu 2/3 opnieuw bad luck mijn airpod vloog uit mijn oor tikte op het dek en sprong tussen de reling door plons in de zee. De kapitein riep om dat er over een kwartier een helicopter zou komen  om een medepassagier te evacueren. Deze operatie is goed gelukt het was een man met hart en longproblemen. Het was erg vochtig en heet vandaag. Er was weer een prachtige show  Moulin Rouge vanavond. 3/3 weer álle sportactiviteiten gedaan daarna op dek 7 daar zag ik vinnen van dolfijnen boven het water uitsteken. Ze waren aan het schilderen op het dek het stonk behoorlijk zakdoek voor neus en dat zag een crew m en vroeg of ik er last van had, zei ja zei ik en hij dirigeerde de ploeg weg en nu zit ik nog met de stank ben wel blij dat ze weg zijn.
Ik liep de trap af met koffie toen er een man boven stond te fluiten naar me ik keek omhoog dacht dat papa het was🙃

4/3 ongelofelijk wat mensen meemaken! Ria en man zeilers kregen in Zweden te horen dat zoon rug had gebroken in Australië Zij daar naar toe kregen ook zij kregen een ongeluk zij ook rug gebroken. Daarna zij voet verbrijzeld na val trap. Tot slot ook zoon met leukemie 😷