Willemstad, zeedag en Cartagena

22 januari 2020

Vd Valk was dicht failliet! We hebben 11 km gelopen. In Otrabanda vroegen we de weg naar de eetschuur waar je de plaatselijke gerechten kunt eten. Meisje bood ons een lift aan naar Punda zo aardig. Zo gingen we over de kon.julianabrug laatste keer zat Mariette achter het stuur. We hebben daar heerlijk gegeten met Canadezen gesproken die vertelden dat Halifax (waren wij september j.l. ) en heel New Foundland was afgesloten ivm sneeuwval. Vanavond optreden van Tony de cruisedirector en hij kon prachtig zingen en comediant. Zeedag bewolkt ⛅️ na drill allerlei lezingen O.a Cartagena, vogels 🦅 Colon en bouw van Panamakanaal.  25/1-3/2 = 7 zeedagen.
met J & P taxi 🚕 naar oude stad. Mooie stad met aardige mensen.

1. Mariëtte:
    22 januari 2020
    Dat klinkt goed!
    Wij vandaag naar strand met de trein. Voor de eerste keer met B. Dat vond ze wel spannend. We aten er stroopwafel taart van Holtkamp. Een soort Sinterklaas taart 😋
    Net ook heerlijke gehaktballetjes gegeten, maar zat wel iets in waardoor de helft van mijn kies afbrak. Niet fijn!

Esther Vergeer je weet wel van die draagmoeder, heeft borstkanker. Ook niet fijn!