Darwin en 3 zeedagen

9 maart 2020

Darwin was een leuke stad. Yvonne, Johan en wij gingen op weg naar museum. Bleek verder weg dan we dachten in de bloedhete tropenzon met hoed en ☂️.  Onderweg zagen we de abyoridgenals die lijken echt op apen en zagen er arm uit. Onderweg een dynamiet gedronken verse groetensap.
Museum was Wel uitgebreid en hebben daar burger gegeten. Yvonne ging met bus terug Ze moest weer werken als hostess. was ik maar mee gegaan. Het was zo heet ben nog net niet omgevallen. Mijn benen zijn vol met rode vlekken van de warmte. 6/5 behalve Tai Chi om 6 u doe ik rustig aan vandaag. Er zijn wel veel vragen over het virus? We hebben een nieuwe kapitein misschien heeft deze wat antwoorden. Schijnt dat mensen die via Singapore gaan in quarantaine moeten in de UK. Singapore AirPort is een ghostwriter. Zojuist loopt er mevrouw met kopje koffie langs krijgt ineens iets in haar oog ze kon niets meer zien ik gaf haar een zakdoek vermoedelijk iets waar ze mee schoonmaken 🧹 op bovendek drupt naar beneden.

7/1 5.30 u tai chi voor gevorderden daarna zwemmen 🏊‍♀️ trainen met gewichten daarna Maarten bridgen met Youri, Wil en Hans Peter dit zijn ervaren bridgers maar Maarten heeft zichzelf opgewerkt tot A klasse! 👏 8/1 mijn noedel hebben ze gepakt die had gereserveerd nu dan maar ontbijten was 🧺  doen op dek 7 een enorme tropische regenbui we zitten onder afdak en gaan lekker lezen. Gisteravond vroegen ze hoe lang mijn haar is elastiek eruit en zeiden in koor dat ik op Meryl Streep lijk🎬.😀 Kapitein deelde mede morgen in Bali worden we gecheckt op 😩 Corona. Allemaal oké nu op Sanur Beach aan de cappochino.