Bora Bora/3 zeedagen/Tonga

11 februari 2020

Gisteravond prachtige show van lokale bevolking Tahiti.
Op 6/2 om 7 u in Bora Bora aangekomen. Tijdens ontbijt volgen de verhalen elkaar op valpartijen 5 gevallen vrouwen en onze loods Albert is opgenomen in ziekenhuis Papeete. Hopen dat hij zijn zoon in Australië nog zal zien . Hostess Yvonne zegt dit nog nooit meegemaakt te hebben. Martine wordt vandaag geopereerd in Papeete haar man Geen is ook opgenomen hij was zo in paniek dat hun dochter over moet komen. Zoveel gewonden en doden in korte tijd aan boord. Ons virus is ook niet onder controle een vrouw heeft gisteren overgegeven en diarree in parelmuseum. 😷 dan 2 cruiseschepen Yokohama en Hong Kong In quarantaine dit betekent voor ons dat ook niets zeker is w.b.t. de route.

Wij zitten nu heerlijk op het paradijselijke strand Bora Bora. Op het eiland is het armoedig en staan veel resorts te verpieteren. Dit oord is niet te betalen er zijn weinig toeristen af en toe een klein cruiseschip. We boffen en ook met het weer.

Er is een vechtpartij geweest in de wasserette een medewerker kreeg ook een klap! Deze 2 echtparen zijn van de boot gezet door de kapitein in Bora Bora 🌝 er zijn regelmatig schermutselingen om ligstoel enz.

Wij spraken Marie-Louise en man ook Probus leden, zij hebben een zoon die hetzelfde heeft gehad als Mariette met stamcellen van zus die waren te sterk en geven problemen afstoting 3 j geleden is nu 50 j.
Wij gaan vanavond om 7 uur door de tijdzone en slaan dag over!

1. Jaap & Irene:
    11 februari 2020
    Nou het is niet niks. Wat een toestanden.
    Vooraf kun je ook nooit inschatten wat er
    allemaal kan gebeuren.
    Er zit niets anders op dan het op je af laten komen. Toch maar genieten van de leuke dingen. En die zijn er ook nemen we aan.
    Groeten van ons en het allerbeste.