2 zeedagen en 2 d Suva Figi

18 februari 2020

Koninkrijk Tonga šŸ‡¹šŸ‡“ mochten we niet aan land.Ā Gezondheidsverklaring invullen vanmorgen! Nu lekker anti aging sapješŸ¤£ 2 dagen in Suva. Hier erg heet šŸ„µ en gisteren 11 km gelopen naar Pacific Hotel šŸØ Coloniale styl. Botanische tuin en museum was net dicht. Vandaag auto gehuurd Frits heeft gereden pfff blij dat we er zijn! Vanavond 11 u vertrekt de boot op weg naar Nieuw Zeeland Tauranga 3Ā zeed. Leuk verhaal man zegt hij had geen cent tot hij gebeld werd Leontien dat hij moest komen en had geen geld voor treinkaartje ze hebben hem opgehaald en heeft 1.200000 eĀ gewonnen. Echter hij is gisteren van de boot gegaan in Suva hij vond er niks aan. Er zijn ook mensen die 35.000 e betaald hebbenšŸ˜‚Voor deze cruise. Nu een party gehad daar hoorden we dat Geen een stand heeft gehad en dochter isĀ overgekomen. Vrouw van Dick de Haan heeft longontsteking aan infuus en wil naar huis. Veel mensen zijn aan het šŸ˜· hoesten! Vriendin Marieke van visboer heeft longontsteking en wil van boord maar mag niet ivm met achterdocht autoriteiten .