2 zeedagen en 2 d Suva Figi

20 februari 2020 - Wellington, Nieuw-Zeeland

Koninkrijk Tonga 🇹🇴 mochten we niet aan land. Gezondheidsverklaring invullen vanmorgen! Nu lekker anti aging sapje🤣 2 dagen in Suva. Hier erg heet 🥵 en gisteren 11 km gelopen naar Pacific Hotel 🏨 Coloniale styl. Botanische tuin en museum was net dicht. Vandaag auto gehuurd Frits heeft gereden pfff blij dat we er zijn! Vanavond 11 u vertrekt de boot op weg naar Nieuw Zeeland Tauranga 3 zeed. Leuk verhaal man zegt hij had geen cent tot hij gebeld werd Leontien dat hij moest komen en had geen geld voor treinkaartje ze hebben hem opgehaald en heeft 1.200000 e gewonnen. Echter hij is gisteren van de boot gegaan in Suva hij vond er niks aan. Er zijn ook mensen die 35.000 e betaald hebben😂Voor deze cruise. Nu een party gehad daar hoorden we dat Geen een stand heeft gehad en dochter is overgekomen. Vrouw van Dick de Haan heeft longontsteking aan infuus en wil naar huis. Veel mensen zijn aan het 😷 hoesten! Vriendin Marieke van visboer heeft longontsteking ze is in ziekenhuis gecheckt op Corona dat is het niet en mag ze naar huis in Sydney.

Gisteren Auckland grote stad a la New York musea bekeken en heel heet! Martine goede telefoon verb. Een zeedag en morgen in Wellington.

1. Jaap & Irene:
    20 februari 2020
    Nou het is me wat. Wat een verwikkelingen.
    Voor velen aan boord dus geen onverdeeld genoegen begrijpen we. Nogmaals maak er
    maar het beste van. Wij gaan morgen verhuizen maar er is nog veel wat niet goed is. Toch blij dat het zover is gekomen.
    Goede vaart en maak er maar wat leuks van. Groetjes I&J 🙋‍♀️🙋‍♂️