Golf van Biskaie

12 januari 2020

De wind stak al snel op bij HvH. Moest wennen aan het gepiep, gekraak en gestamp in de hut. Vandaag 9e kregen we bij het ontbijt van de Griekse kapitein te horen dat we niet naar de Azoren gaan maar naar Madera. Storm steekt 😩 op. Lunch zaten we met loods uit Vlissingen (kaaphoornvaarders )en vriend. Ik ging een toetje halen en alles vloog door de ruimte. Werd door jongen aan de arm genomen naar plaats. Ravage! Nu in de lounge aangesproken die zei alles is gesloten no go area. Het is echt spannend. De golven zijn huizenhoog. We hebben nog 3 zeedagen te gaan. Na onrustige nacht was de wind gaan liggen slecht 4 m hoge golven. ontbijt met zon in alle rust. Lopen mensen met verbanden om. De schade in de hut was lamp stuk kast omgevallen kopje stuk. Na de fitness onder de lekkerste en ruimste douche ooit. daarna tips om niet bestolen te worden.
lunch aan tafel met de 86 j Shirley Bettie die bezig is aan haar derde boek calling Earth III. Soul Reading en nog meer. Tegen mij zei ze dat ik vertrouwen moet hebben en Your husband eerst alles moest checken voor hij iemand vertrouwd. Je ziet veel mensen met verbanden lopen de bemanning had dit niet eerder meegemaakt. De Columbus likt nu zijn wonden. Nu 12 Jan liggen we in Funchal en gaan op pad.

1. Mariëtte:
    12 januari 2020
    Jeetje mina wat een avonturen!
    Spannend hoor.
    Leuke mensen aan boord? Youri en Pauline?

Hier koud en nat. We gaan vanmiddag wandelen en eten bij Janny.